24.2.10

Som estúpida, imbècil, idiota, subnormal i quinze milers d'insults negatius que se'm poden ocórrer.
He parlat més d'ell en aquest blog que amb ningú més.
Segueix sent el mateix de sempre. No l'he oblidat mai. I ara més que mai, que és quant l'hauria d'oblidar no som capaç de fer-ho.
Va passar fa molt temps, massa.
No l'hauria hagut de seguir.
No ens hauríem hagut de conèixer mai.
I si ens haguéssim conegut que hagués estat en altres circumstàncies.
Per ell ja no existesc.
Però jo a ell el tenc molt present, massa.
No l'estim perquè no crec que sigui possible, però no me'l puc treure del cap.
L'hauria d'estar oblidant immediatament, ja fa massa que l'hauria d'haver oblidat, però no en sé.
A vegades em puc passar setmanes sense pensar amb ell, però de cop, alguna cosa estúpida em recorda a ell, pot ser qualsevol cosa, des d'un capell fins a un pentinat o una foto.
És estupidament estúpid que encara pensi amb ell. És anormal que hi pensi!
És d'idiotes!
I me sent culpable. Ell hauria d'haver passat de jo i jo d'ell, però som joves i era una nit d'estiu avorrida.
Va ser la nit d'un concert d'un grup que mai no recorde, com diu la cançó de la gossa sorda.
Aquestes coses li passen a més gent que a jo, però se veu que som diferent.

3 comentaris:

  1. Passa pàgina, sé que és difícil,
    però fes-ho, et sentiràs molt millor,
    cerca ajud en els teus i no oblidis qui
    ets, ets forta i mai estaràs sola, passa
    d'ell! :)

    ResponElimina
  2. Crec que el passar pàgina, com et recomanen més amunt, ho tens clar... el problema rau en la manera de fer-ho... potser no pot perquè no entens perquè ell ha pogut fer-ho (o fa veure que ho ha fet) i això et dol... perquè potser tu hi vas apostar més que no pas ell.
    Si quan els recordes sents rancúnia, és que encara estàs dolguda que tu no signifiquessis per a ell el mateix que ell per a tu..
    Si quan el recodres, et sents bé... és que encara n'estàs penjada, i això ja és més fotut.
    Ànims, no ets l'única que li passa, cert, però exterioritzar els sentiments és una mena de començar la catarsi.

    ResponElimina
  3. No estic enfadada, o si no ho sé, en certa manera encara m'agrada, però en certa manera només m'agrada quan hi pens.
    És una manera de comoditat. Si encara m'agrada ell no m'he de preocupar per altres i estic més tranquil·la. De totes maneres fa molt que no el veig i no sé. És complicat, les persones ho som massa.

    ResponElimina



people are strange when you are a stranger.