27.1.10

Canvi d'estratègia.

Avui he ordenat la meva habitació i en part un tros del meu cervell.
Encara no he acabat. Encara em queden moltes coses per fer, però tenc temps, molt de temps.
He tirat els papers vells, els tudats, els malgastats i he buidat el meu cervell de mals rotllos i males vibracions i omplir-lo de bons proposits i bons records i bones accions.
De moment només he ordenat records i papers vells. Ara tocarà ordenar la roba i els amics, les persones que estim. Més endavant, si és que hi arrib, hauré d'ordenar baix del llit. La zona que em fa més por. No sé que m'hi puc trobar i no sé com reaccionarà el meu cervell. No sé si el meu cervell estarà content d'un canvi i una netetja o s'enfadarà i resoldrà malament l'assumpte.
Només el temps ens ho dirà

4 comentaris:

  1. Un atac de Feng-Shuy?
    Espero llegir els posts del canvi!

    ResponElimina
  2. Un atac de feng-shui i de bon rotllo i de ganes de fer feina...
    no pensava que en dués tanta...

    ResponElimina
  3. Hola! Sóc en Met. He arribat a ca teva de la mà d'un post que has fet al blog d'en Jordi que t'ha comentat més amunt.

    Només llegir la primera frase d'aquest post he vist que connectem. Jo també sóc de fer net materialment... però sempre com a reflex d'una neteja mental més trascendental, així el meu cervell no s'efada.
    Tal volta hauria de provar de fer-ho com tu. Agafar el bou per les banyes i enfrontar el cervell amb els records del passat... si el sacsejo sense preavís, potser molst fantasmes s'escolaran en obrir les finestres.
    Et llegiré de prop. Un plaer.

    ResponElimina
  4. gràcies. _:)
    A vegades és necessari enfrontar-se amb els records passats i fer-los fora, però conec poca gent que ho hagi fet i no hagi embogit.
    jo també et seguiré!

    ResponElimina



people are strange when you are a stranger.