1.1.10

odi

Ara mateix només sent odi.
Odi cap a la meva persona. Odi per el meu propi cos, abonyegat, ple de defectes, pelut i pelat, greixós, ple de rascades i ple de malformacions, fastigós.
Odi cap a la meva personalitat, estúpida, indefensa, horrenda, espantosa, horripilant, imbècil, tonta.
Odi cap a la meva veu, histèrica, subnormal, odiosa.
Odi cap a tot el que em pertany i tot el que fa referència a jo.
Odi cap a tot el que crec i tot el que he cregut.
Odi cap a jo mateixa en general i el meu propi cos en concret.

ODI!


A prendre pes cul!

1 comentari:

  1. "
    [...]
    L'autoodi no creix al bosc,
    l'autoodi no raja de les fonts,

    L´autoodi el sembra aquell
    que vol encolomar-te
    alguna cosa que ja tens
    i més bo que el que t´ofereix.

    L´autoodi et fa odiar els teus germans
    i allò que forgen les teves mans.
    L´autoodi arracona les balances
    i dóna crèdit de la mesura als estafadors.

    L´autoodi ens fa cremar
    La casa dels nostres pares
    Per anar a pagar un lloguer alt
    Al racó més podrit de la capital
    L´autoodi deixa un buit en la identitat de la gent
    Que depressa ompliran amb la moda més recent

    L´autoodi ens fa estimar allò dels demés
    que dit sigui de passada val força diners.
    Qui podria creure en aquest món de mercaders
    que creix al bosc o raja de les fonts
    el que ens empeny a comprar a fora
    allò que a casa s´amuntega pels racons?

    Tanca la porta al viatjant de mentides
    i fes-te un petó, que el tindràs merescut."
    Brams

    No hi caiguis en el seu joc.
    Un petó i anima't!

    ResponElimina



people are strange when you are a stranger.