6.7.10

una imatge val més que mil paraules



Crec que la fotografia parla per si mateixa.

Foto presa a la botiga del museu del còmic de Brussel·les. Una ciutat fantàstica a l'estiu i massa freda i enemiga a l'hivern. Però molt interessant de visitar si a un li agrada que tot acabi a les 17 o a les 18 de l'horabaixa...
Museus i tal tanquen a les cinc o a les sis com a molt tard, horari europeu, què hi farem?
Allà, com a bona enamorada de Tintin vaig fer agost a la botiga. 60 € vaig gastar... que si una camiseta, que si una tassa, un clauer, bombons, llapiços... Si quasi em fan reverències! Al museu del còmic esperava que una mica més, més que res una mica més de tintin.

Mille millons de mille de sabords!

Bona nit!

2 comentaris:

  1. Carai, Brusel·les! Deu ser ben bonic tot allò de per allà dalt... i t'escapes una mica de la calor, oi? :P

    Ets de Tintin?? aquest reporter... jo sóc m´es d'Asterix. Gaudeix molt de la visita!

    ResponElimina
  2. Jo som de Tintin des de sempre, tenia cinc anys i ja havia vist tota la sèrie. :)
    Desgraciadament a Brussel·les feia quasi més calor que a Mallorca, quan és un lloc on se suposa que havia de fer més fred!
    El món està boig.
    Avui no tens cap sinònim Wostin? :P

    Gràcies per comentar

    ResponElimina



people are strange when you are a stranger.