9.5.10

rompre les promeses

Ho vaig dir, no tornaria a parlar d'ell...
De moment no ho he fet!
Tampoc he escrit gaire...
Però avui val la pena, és necessari!
Estic de celebració!!!

El meu blog compleix un any!!
I això m'omple d'orgull i de satisfacció! He aguantat amb un mateix projecte un any sencer...
Això és increïble!
No m'ho acab de creure.
És molt guai, està molt bé.


Vaig començar el meu blog parlant d'un al·lot.
Mai m'hauria imaginat estimar qui estim, que tot fos tan diferent.
És una cosa al·lucinant.
I saber que ahir el vaig veure i vam parlar i no vaig ésser capaç de dir-li res de res...

2 comentaris:

  1. M'agrada "rompre" com a alternativa a "trencar", d'acord, són sinònims... però sona millor, oi?

    He passat de volada, i m'ha agradat. Felicitats, salut i endavant ;)

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies pel teu comentari Wostin.
    A mi sincerament em sonen bé les dues coses...
    serà per la simple raó que a mallorca solem dir més rompre que trencar...
    a més, trencaar les promeses em recorda a no sé quina cançó que no em duu massa bons records.
    Tot està pensat, no deix res al destí.
    :D

    ResponElimina



people are strange when you are a stranger.