11.4.10

presentació i autodefena (més o menys)

Estic cansada que em jutgin.
Cansada de la gent que es creu déu i que va pel món jutjant i criticant el que fan els altres sense Raó aparent.
Cansada que em jutgin per no estar en els cànons de bellesa actuals, PUC DIR-HO, ESTIC GRASSA. I això només em causa problemes alguns dies...
Cansada que em diguin coses per ser independentista, feminista i d'esquerres.
Cansada que la gent em miri estrany per dur rastes i parèixer una terrorista.
Cansada que la gent es fiqui amb les meves relacions "sexuals".
Cansada que l gent em digui amb qui m'he d'embolicar o amb qui he de deixar de fer-ho.
Cansada que s'enriguin de jo per haver-me embolicat amb un, com si passàs res dolent!

Cansada de massa coses que mai canviaré.

2 comentaris:

  1. Només ofèn qui pot, no qui vol. Per tant, el que digui la resta te l'ha de bufar, com a mi, però costa, ho sé, costa.

    PD: Deixa'm criticar-te. Podries posar un color de fons que fes més còmode la lectura? Els meus ulls de quatres diòptries ho agrairien. Gràcies.

    ResponElimina
  2. M'hauria d'importar una merda, però no em surt de dins.

    ResponElimina



people are strange when you are a stranger.