10.6.09

en ésser grans

En aquests dies plens d'exàmens, feines i treballs i que estam sota pressió constant ens venen amb la cançoneta de cada any. Què em de fer en ésser grans?
Que si no podem fer ciències per què enguany hem fet lletres, que si no podré fer francès perquè no hi haurà gent suficient...
Ara ens bombardegen amb beneitures del curs següent, que si grec que si matemàtiques...
Però el realment important és el que voldrem ser "quan seguem grans".
Sé gent que sap el que ha de fer des dels tres anys, però hi ha gent que té molts dubtes, per sort jo no m'hi trob, i que s'ha de fer amb aquesta gent que no sap el que vol, però que ha de seguir estudiant? Ni jo ho sé.
Abans ho tenia molt clar el que volia fer, vull fer cinema!, però i si no va bé? i si el que em convé fer és estudiar filologia catalana a Mallorca(i no abandonar aquesta illeta tan preciosa) i al final ser lingüista?
Aquest és mon dilema. Fer cinema, filologia catalana?
Per sort encara falta molt i tendré una temporada llarga per estudiar.

De moment que passi aquest estiu i després me tiraré de cap a sa piscina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada



people are strange when you are a stranger.