4.6.09

Cansament

Estic cansada!
No entenc moltes coses d'aquest món. Dubt molt que les entengui.
Seguesc "enfadada" no m'agrada aquest món, però no el puc canviar!
A vegades pens que tot podria ser diferent si jo canviàs una mica. Si fos un xic més, encara que molt poc, més atrevida. És a dir, m'encantaria ser capaç de dir tot el que tenc ganes de dir.
Tot això a quin sant ve?
A què per culpa de no dir sempre tot el que me passa per es cap m'acaba anant tot malament SEMPRE.

No vull seguir. Ho deix, ja hi tornaré més tard.

La vida és bastant avorrida.


Alegria (només desitjar-vos un poquet d'alegria. Jo era an aquell concert i va ser genial.)

1 comentari:

  1. Alegria, m'ecanta aquesta cançó, encara que jo som més de Viure Sense Tu. M'encanta Antònia Font.

    Records, i una abraçada!

    ResponElimina



people are strange when you are a stranger.