9.12.10

cançons elèctriques per a les nits de pluja

Nuestras noches eran fabulosas, en aquella casa que, sinceramente, aún no sé quién era el dueño. Sabiamos que lo nuestro no era real, no era más que un sueño, pero era nuestro sueño y por eso ya nos gustaba.
Era una de esas noches en las que nos quedábamos dormidos escuchando música electrónica, pero no de esa que suena ahora que sólo es pum-pum-pum, no, de la buena. Siempre me decías que la música, al igual que las drogas, tenían que ser buenas, si no no era necesario perder el tiempo en ellas.
Tu me besabas en la frente y yo te abrazaba tan fuerte que casi me dañaba. Pero era nuestro riutal de sueño y no podíamos evitarlo.
Aún recuerdo tus manos calientes cogiendome del cuello para decirme buenas noches al oido y después recorriendo mi frente, mis cejas, mis ojos, mis párpados, mi nariz (muy rara, como decías tú) y finalmente llegarme a los labios.



Sí, he escrit en castellà, és una llengua que m'encanta (llegiu qualsevol de la generació del 98) i volia intentar una relació amb ella. No estic per res oblidant el català, llengua de la terra aspra, però havia de provar, fa un temps vaig conèixer el francès, però no el conec a bastament. En canvi el castellà és un vell conegut i, saps què?, crec que m'ha agradat. No sé si continuarà o seguiré sent monolingüe. Només el temps ho dirà.

2 comentaris:

  1. Sigui en l'idioma que sigui, sempre endavant ;)

    També m'ha agradat això de la "terra aspra" no ho havia sentit mai referint-se al català, i en alguns moments és ben cert.

    ResponElimina
  2. Aquest m'ha agradat molt!! Entenc això que dius de l'idioma, em passa el mateix.

    ResponElimina



people are strange when you are a stranger.